niedziela, 10 sierpnia 2014

Agema - progres



   Dwie podstawki praktycznie
gotowe.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Thanks Phil.
      My photos are terrible and do not show everything. :(

      Usuń
  2. very beautiful painting and the figures look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszli, zdjęcia super.

    Na początku zdziwił mnie trochę ten biały, ale szybko sobie przypomniałem szkice z Ospreya :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. W rzeczywistości wyglądają dużo lepiej, mam nadzieję iż kolejne zdjęcia lepiej to ukażą. Jest tam bowiem kilka warstw rozjaśnienia, sam brąz rozjaśniałem aż do srebra.

      Kwestię białego wytłumaczę w opisie jak już skończę oddział. Biały był stosowany w umundurowaniu kawalerii Lagidów ale jego ślad mamy też w samej Macedonii. Same kity są zgodne z tym co wiemy o hełmie Pyrrusa.

      Usuń