niedziela, 3 sierpnia 2014

Field of Glory Renaissance - podręcznik do gry

  Dzisiaj troch "chwalenia się". Jakiś czas temu na forum strategie.pl udało mi się wygrać konkurs, którego nagrodą (fundowaną przez księgarnie wojenna.pl ) miała być dowolna książka wydawnictwa Osprey. Po długich namysłach i przejrzeniu całej oferty wybrałem tytułową książkę, która dotarła do mnie w czwartek.
  Jest to najbardziej elegancki podręcznik do gry jaki dotąd widziałem. Ładna twarda oprawa w kolorze skóry, bardzo poręczny format A5, stron 200. Tutaj przeczytacie więcej o grze.


   Wnętrze prezentuje się równie okazale. Oprócz zasad mamy rzecz jasna też wprowadzenie do sztuki wojennej okresu, wszystko w pełnym kolorze, na kredowym papierze, przetykane Ospreyowymi ilustracjami jak choćby widoczny z boku Franciszek I walczący z landsknechtem pod Pavią w 1525. Tak wyglądają strony tytułowe wszystkich rozdziałów.






   Jednakże "w środku" też znalazło się dla nich miejsce.










 
Prym jednak wiodą zdjęcia figurek. 15mm, 28mm, 54mm chyba nawet. Zarówno pojedynczych oddziałów jak też całych bitew. Jedyne czego mi brakuje to krótkiej informacji pod każdym z nich od jakiego producenta pochodzą, bo choć ja potrafię się tutaj jakoś odnaleźć to inni nie muszą.







   Tak wygląda praktyczna strona z zasadami. Każdy rozdział ma swój kolor, dzięki czemu łatwo go odnajdziemy nawet bez korzystania ze spisu stron czy indeksu. Ba, każdy z nich, każda strona na marginesie posiada swój własny spis treści! Abyśmy tą mogli łatwiej zrozumieć pełno jest ilustrowanych, wyraźnych rysunków z przykładami danych sytuacji, okazyjnie także mała ramka z uwagami i poradami co do gry.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz