środa, 7 maja 2014

Equites Tafiali - rozpoczęcie prac do Konkursu Modelarskiego Forum "Strategie"

Tajfalowie przygotowani do malowania.
  Właśnie dzisiaj wystartowała kolejna edycja tytułowych zmagań malarskich. Toteż nie zwlekając postanowiłem się do niego zgłosić, zamierzam wystartować we wszystkich trzech kategoriach. Na
szczęście mam z czym, figurek u mnie dostatek, aparat mam, a pudło bezcieniowe stoi toteż byle mieć na to wszystko czas.



Na pierwszy ogień idą 15mm Sarmaci (lub Goci, plemię żyło bowiem na granicy pomiędzy tymi dwoma ludami) służący w armii rzymskiej Comesa Britanniarum w drugiej połowie IV wieku n.e.
W Field of Glory występują jako lansjerzy, dzierżący na modłę sarmacką długie włócznie zwane contus. Tak też zostaną przedstawieni, powinienem miło przy nich spędzić czas z racji iż lubię malować 15mm koniki. To bardzo wdzięczne obiekty pod pędzel.

Figurki produkcji Legio Heroica. Na naszym kontynencie stety-niestety lepszych brak.

Skala 15mm jak i antyk będą coraz częściej gościć na mym blogu, docelowo miał być poświęcony tylko temu... nadrobimy.

U dołu zdjęcie tego nad innymi figurkami w trakcie robót. Na pierwszym planie legion piechoty czeka na prace wykończeniowe... pewnie się przeciągną bo zapodziałem gdzieś jednego piechura. Z tyłu hescy grenadierzy z Rallem na koniu i kolejna grupka jegrów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz